Sektori i Çështjeve Financiare:
- organizon dhe koordinon operacionet financiare dhe komerciale;
- përcakton dhe zbaton politikën financiare të Shoqërisë;
- përgatit metodologji për planifikim financiar;
- përgatit planet financiare të Shoqërisë dhe mbikëqyr zbatimin e tyre;
- monitoron zbatimin e planit të investimeve dhe planit për prokurimin e materialeve, pjesëve rezervë, shërbimeve etj.
- koordinon metodën dhe procedurën për parashtrimin e kërkesës për miratim dhe kontrollin e çmimeve;
- zbaton politikën e pagave duke ndjekur të gjitha rregulloret dhe dispozitat ligjore;
- monitoron, analizon dhe kontrollon të gjithë operacionet financiare;
- formulon dhe zbaton politikat kontabël;
- përgatit llogaritë periodike dhe vjetore;
- organizon dhe siguron të dhënat e kontabilitetit të shoqërisë, sipas standardeve ndërkombëtare për raportimin financiar (SNRF);
- siguron burime financimi për operacionet;
- zbaton politikë të planifikimit të burimeve financiare nëpërmjet investimeve të përbashkëta me Shoqëri të tjera, huadhënies dhe jo vetëm;
- organizon punën me të gjitha institucionet financiare ndërkombëtare dhe vendase;
- organizon dhe koordinon operacionet me para, letra me vlerë dhe valutë të huaj;
- zbaton politikën tatimore të shoqërisë, në përputhje me dispozitata ligjore;
- siguron pronën e Shoqërisë nga rreziqet dhe fatkeqësitë;
- organizon takime ekspertësh me sektorët dhe njësitë, në fushën e operacioneve financiare;
- bashkëpunon me institucione dhe organizata ndërkombëtare dhe vendase që merren me fushëveprimin e punës së sektorit;
- kujdeset për disiplinën e punës në sektor;
- organizon dhe koordinon punën në departamentet dhe shërbimet përkatëse në shoqëri;
- organizon dhe zbaton fushata reklamuese dhe përgatit materiale marketingu për edukim dhe informim;
- përgatit informacione nga puna e sektorit, jep drejtime dhe propozime për përgatitjen e planeve përkatëse në fushën e veprimtarisë tregtare, analizon problemet që i përkasin po asaj fushe;
- kujdeset për zbatimin e dispozitave ligjore dhe akteve për të gjithë veprimtarinë tregtare;
- bashkëpunon me organizata dhe institucione që merren me çështje nga fushëveprimi i Sektorit;
- Koordinon përgatitjen dhe propozon miratimin e Planit Vjetor për prokurimin publik në nivel të Shoqërisë;
- publikon thirrje publike dhe organizon procedurat e tenderit;
- kryen prokurimin publik të punëve, mallrave dhe shërbimeve për nevojat e Shoqërisë;
- koordinon aktivitetet e pjesëve tjera organizative të ShA MEPSO Shkup, lidhur me realizimin e prokurimit publik;
- komunikon me autoritetet shtetërore me qëllim zbatimin e duhur dhe respektimin dhe miratimin e Rregullores Ligjore;
- përgatit raporte, kontrolle dhe analiza të ndryshme në fushën e operacioneve tregtare;
- kryen veprimtari lidhur me importin e mallrave, pajisjeve dhe shërbimeve për nevojat e Shoqërisë;
- kryen pranim shqyrtimin - përpunimin, plotësimin dhe përcjelljen e faturave hyrëse;
- merr pjesë në kryerjen e kontrolleve të brendshme në Shoqëri nga fusha e operacioneve komerciale dhe zbatimi i Ligjit për prokurim publik;
- autoriteteve shtetërore, agjencive, komisioneve dhe organeve të tjera përkatëse, jep propozime, sugjerime dhe mendime në përgatitjen e rregulloreve përkatëse ligjore dhe nënligjore;
- merr pjesë në përgatitjen e akteve përkatëse të Shoqërisë dhe gjithashtu kujdeset për zbatimin e akteve të Shoqërisë;
- kryen edhe aktivitete të tjera nga fushëveprimi i punës;
- kryen detyra të tjera të autorizuara nga Këshilli Drejtues.